Friday, May 1, 2009

TAHNIAH kepada pengundi TOMOK

bukan aku xnak wish congrate to peminat tomok, tapi...kalo korang sekadar minat je tapi xundi apakah jadahnyer...ceh, cakap lebih (aku ni mcm undi jerh!!) hahah..even moral support je, belum ada jaminan dia akan stay sampai grand final ONE IN A MILLION (OIAM) semalam..TAHNIAH aku ucapkan kepada para pengundi TOMOK sebab merialisasikan impian dia untuk memiliki RM 1million sekaligus mencatat rekod sebagai juara lelaki pertama OIAM..tahniah2!!!aku tau ko rasa gembira dan bangga..im happy for you..aku tak nafikan, performance dia semalam adalah yang terbaik berbanding 2 orang yang lain..syafinaz & paul sendiri memilih dia sebagai juara pada malam td..finally, it came true..

walau bagaimanapun, aku merasakan tomok perlu lagi belajar untuk menjadi artis yang lebih versetile, lebih2 lagi setelah memiliki RM 1million tu..means flexible dalam pembawaan perlbagai genre muzik..kalo diperhatikan, gayanya semasa mmbuat persembahan ada iras-iras faizal tahir..ntah la, itu pandangan aku jerh..sebab melalui pemehatian aku, sepanjang OIAM musim ni, amylea adalah peserta yang terbaik dan consistant + versetile + vogue dalam menyampaikan persembahannya..tapi tue la, rezeki tidak myebelahi dia..(aku ni cakap je banyak, undi tak) ada aku kesah?!!tapi biasa la di Malaysia, pengundi kebanyakannya adalah dikalangan kaum wanita, tidak mungkin diorang nak undi kaum sejenis sedangkan ada juga lelaki yang hebat dan ada rupa macam TOMOK..katanya!!

TAHNIAH TOMOK!!kiranya tomok ni mmg hebat la dibandingkan amylea & pija (dikalangan artis) OIAM musim ni jugak telah mncatat sejarah dimana artis yang menjadi peserta dalam rancangan realiti telah terpilih menjadi juara iaitu TOMOK..jika dilihat pada musim yang lalu, dayang nurfaizah dan siti sarah pun tersingkir pada minggu2 terakhir sebelum grand final..tapi tu la, pepatah melayu berbunyi "tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia tiada siapa yang tahu" berbaloi keluarga buat invesmnt hantar SMS beribu riban..kira berhasil la jugak, kalau sebaliknya...non adooo..lepas ni kita tunggu pulak SIAPA JUARA AF 7??


SENI itu INDAH

1 comment:

  1. tahniah buat tomok gak..sejarah mungkin berulang....walau kau ku maafkan..ooohhh kekasih...hahaha..amik dr lagu newboys...

    ReplyDelete